NÖROPAZARLAMA EĞİTİMİ

EĞİTİM HAKKINDA

Tarih
07.12.2020
Süre
16 saat
Ücret
1200 TL
Eğitim Yeri
Online Eğitim

EĞİTMENLER

Nöropazarlama  Eğitimi

 Nöropazarlama, tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen bilinç dışı duygularının nörobilim uygulamaları kullanılarak ölçümlenmesi ve elde edilen veriler ışığında kurumların pazarlama ve satış stratejilerinin hazırlanmasında önemli rol oynayan en güncel bilim dalıdır.

Nöropazarlama   içerisinde tüketici davranışlarının doğru ve net anlaşılması için hem süregelen pazarlama uygulamalarının hem de günümüzde önemi bir kez daha anlaşılan nörobilim uygulamalarının beraber kullanılması yer almaktadır.

Günümüzde geleneksel pazarlama stratejilerinin etkinliğinin giderek azaldığı gözlemlenmektedir. İşte bu noktada, müşterinin karar vermesini etkileyen bilinç dışı faktörlerin anlaşılması ve bu bilgiler ışığında yeni satış stratejilerinin uygulanmaya başlanması satış potansiyelini arttıracaktır.

 

Eğitimin Amacı:

Nöropazarlama eğitimlerinin amacı, pazarlama stratejilerinin en etkin şekilde oluşturulması için tüketicilerin satın alma kararını nasıl verdikleri ve hangi aşamalardan geçtiklerini örnekleri ile anlatılmasıdır. Ayrıca, nöropazarlama uygulamalarında kullanılan yöntemlerin sektörde nasıl kullanılabileceği örnekleri ile anlatılacaktır.

 

İçerik – Nöro Pazarlama

1. Gün

  • Nasıl karar veriyoruz? Rasyonel mi? Duygusal mı?
  • Dünyayı nasıl algılıyoruz?
  • İnsan beyninin özellikleri
  • İnsan karar alma mekanizması nasıl çalışır?
  • Limbik sistem araştırmaları
  • Duygu ve motivasyonun karar alma mekanizmasındaki yeri
    • Örnek1.  Karar verme sürecinde pozitif sözcüklerin yeri
  • Pazar araştırmaları neden doğru sonuç vermiyor?
    • Örnek 2. Focus Grup araştırmaları
  • Nöro pazarlamada kullanılan teknikler nelerdir
    • Örnek 3. Nöro pazarlamada kullanılan teknikleri uygulama örnekleri
  • Ayna nöronlar Nöro pazarlamada nasıl kullanılıyor?
    • Örnek4. Reklamlarda ayna nöron uygulamaları
  • Metaphor yöntemi nedir?
    • Örnek 5. Metaphor yöntemi Nöro pazarlamada nasıl kullanılır? Sektöre yönelik Metaphor çalışmasının yapılması

2. Gün

  • Decoy Marketing nedir?
    • Örnek 6.Nöro pazarlamada decoy marketing nasıl uygulanır?
  • Nöro pazarlamada fiyatlama stratejileri?
  • Tüketiciler için para ödemek neden en zor kısımdır?
  • Güncel pazarlama ve reklam çalışmalarının Nöro pazarlama esaslarına göre incelenmesi
  • Nöro pazarlama ile tüketicilerin duyularına nasıl hitap ederiz?
  • Koku alma duyusuna nasıl hitap ederiz?
    • Örnek 7. Müşteriler ve koku
  • İşitme duyusuna nasıl hitap ederiz?
    • Örnek 8. Pazarlamada işitsel örnekler
  • Görme duyusuna nasıl hitap ederiz?
    • Örnek 9. Görme duyumuz bizler için neden önemli?
  • Tat alma duyusuna nasıl hitap ederiz?
    • Örnek10. Tat alma tek başına karar vermeye yeterli mi?
  • Satışı tüketicileri en mutlu edecek şekilde nasıl tamamlarız?
    • Seçim yapmanın bilişsel zorlukları

 

Eğitimin Süresi:  16

Eğitim Bedeli: 1200 TL(KDV Dahil)

Kayıt işlemleri : Aşağıda yer alan üniversitemiz hesabına eğitim bedelini yatırarak veya sayfa üzerinden sanal pos ile ödeme yapılarak, kesin kayıt işlemi gerçeleştirilebilir.

                   

Hesap Bilgileri:

Banka Adı                    : TEB

Şube Adı                     : 37-Pendik E-5

Hesap Adı                   : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ

Hesap Numarası         : 38388560

İban Numarası             : TR53  0003  2000  0000  0038  3885  60

 

Ayrıntılı Bilgi İçin : 0531 305 32 05

ÖNEMLİ DUYURU: Üniversitemiz Mütevelli Heyeti Kararıyla; Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde eğitim alan katılımcıların, eğitim başlamadan önce bildirmek koşuluyla ve eğitime katılmaması halinde eğitim ücretinin %10’u kesilerek iade yapılacaktır. Eğitimin başlamasından sonra hiç bir suretle eğitim ücreti iadesi yapılmamaktadır. Önemle duyurulur.

Ön Kayıt Formu

Online Eğitim