Eğitim Programının Amacı
Dünyada ve Türkiye’de her yıl düzenli olarak büyümeye devam eden e-ticaret ekosistemi, şüphesiz ki şu an cazip bir mecra durumunda. Hem bireysel, hem kurumsal anlamda sayısız girişimcilik teşebbüsü ve düşüncesi mevcut. Ancak, her teşebbüs, girişime dönüşmüyor ya da her girişim başarılı olamıyor. Bunda en önemli sebeplerden birisi, e-ticaretle ve dijital pazarlamayla ilgili yeterli bilgiye sahip olmadan, yeterli etüt ve fizibilite çalışmasına girmeden sadece “iyi bir fikir” veya “sermaye” temelinden yola çıkmak oluyor. Bu program bu eksikliği doldurmak adına bir e-ticaret ve dijital pazarlama başlangıç eğitimi olarak hazırlandı.
Eğitime Kimler Katılabilir?
Eğitim Herkese açıktır.
Eğitim İçeriği :
Tarih |
Eğitim Konuları |
04.01.2021 |
Geleneksel Pazarlamaya Giriş - Pazarlama nedir? - Neler Pazarlanır? - İhtiyaç, İstek ve Talep Kavramları - Pazarlama kavramının gelişimi - Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Kavramları - Nihai Tüketici-Endüstriyel Tüketici - Tüketici Davranış Genel Modeli - Karar Verme Süreci Dijital Pazarlama Konsepti - Ücretli (para ödenen) Medya, Sahip Olunan Medya ve Kazanılan Medya - Dijital Pazarlamanın 5 Faydası - Elektronik İşletme Ekosistemi - Dijital Pazarlamada Bazı Anahtar İletişim Konseptleri - Elektronik İletişimin Altı Temel Kanalı ve Bazı Terimler - Dijital Medyanın Faydaları - Dijital Medya ve Geleneksel Medya - İşletme Hedeflerine Ulaşmak İçin Dijital Kanal Kullanımı (RACE formülü) - Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Online Pazarlama Planının Oluşturulması - Online Tüketici Maskeleri (Persona) - Hedeflerin ve Başarı Kriterlerinin Belirlenmesi - Segmentasyon ve Hedef Kitlenin Belirlenmesi - Bütçeleme ve Kullanılacak Dijital Kanalların Belirlenmesi - Yaratıcı ve İlgi Çekici Mesajların Oluşturulması - Online Pazar Araştırması |
05.01.2021 |
İşletme Web Sitesinin Oluşturulması Hangi site altyapısını kullanmalıyım? Neden wordpress? - Hosting / Domain nedir? Nereden alınır? - CPanel Wordpress sitesi kurma adımları - Word press admin arayüzünü tanıma, tema seçimi ve yüklemesi - Site uzantısı ile mail adresi kurulumu Elektronik Ticaret Sitesi Kurma Elektronik ticaret ekosistemlerine örnekler (opencart, özel tasarım site alt yapısı, online Pazar yerleri) |
06.01.2021 |
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) SEO Nedir? - Arama motorları gerçekten önemli midir? - Arama Motorları Nasıl Çalışırlar? - Arama motorundaki sonuçlar hangi faktörlere göre sıralanır? Peki sıralamanın en üstünde yer almak neden önemlidir? Teknik SEO Anahtar kelime çalışmaları Site içinde yapılan SEO (on page SEO) çalışmaları Site dışında yapılan SEO çalışmaları (Backlink oluşturma) Lokal – SEO çalışmalar |
07.01.2021 |
Google Ads (Arama Motoru Pazarlaması) Neden Google ads kullanmalısınız? - Google ads nasıl çalışır? - Peki açık artırmayı kazanabilmek için değerlendirilen parametreler nelerdir? - Reklam kalite puanını etkileyen faktörler nelerdir? - SemRush ile rakiplerin Google ads stratejileri analizi PPC rekabetinin analizi - Google ads hesabı açmak - Google ads kampanya tipleri ve uygun kampanya tipinin seçilmesi - Arama ağı kampanyası - Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası - Alışveriş KampanyasıVideo kampanyaları - Akıllı görüntülü kampanyalar - Google Ads bütçeleme ve teklif sistemi - Hedeflerinize göre teklif stratejinizi belirleme - Reklam uzantılarını tanımlama - Kampanya – Reklam grubu – Reklam Hiyerarşisi - Reklam grupları - Dikkat çekici reklam yazmak |
08.01.2021 |
Mailing Yöntemini Kullanarak İzinli Pazarlama (Permission Marketing) - İzinli Pazarlama ve Mailing Yöntemi - Mail chimp hesap açma ve kullanımı YouTube pazarlaması - Youtube’un önemi - Video İçerik Türleri - Youtube rakip analizi ile video fikirleri bulma - Youtube İşletme Hesabı Oluşturma ve Özelleştirme - Youtube SEO - Youtube “Özel Küçük Resimler – Custom Thumbnails”i aktive etme ve kullanma - Youtube kartları oluşturma - Yorumlara cevap vermek |
11.01.2021 |
Instagram pazarlaması Neden Instagram? – İlgi çekici 10 istatistik - Instagram Hesap Türleri - İşletme hesabı açılışı ve dikkat edilmesi gerekenler - Profil resminizi yükleyin - Instagram stratejinizi oluşturun - Hedef kitlenizi belirleyin onların ne istediğini analiz edin - Hedef ve amaçlarınızı belirleyin - İçerik fikirleri bulun - Sektörünüz ile ilgili olan büyük hesapları ve hashtagleri takip etmeye başlayın - Instagram’ı bilgisayardan kullanmak - İçerik oluştururken dikkat edilecekler - Gönderi alt yazıları - Çok Önemli! - Instagram algoritması - Canva ile instagram gönderileri oluşturmak - Instagramı doğru kullanarak takipçi artırma yöntemleri - Instagram hashtag’lerini doğru kullanmak |
Eğitim Baş. Tarihi: 04-05-06-07-08-11 Ocak 2021 (Her gün 18:00-21:00 arası 3 saat)
Eğitim Yeri : Online eğitim
Eğitim Süresi: 18 saat
Eğitim Bedeli: 1000 TL
Eğitim Sonunda Katılımcılara Sertifika Verilecektir.
Ayrıntılı Bilgi İçin Arayınız : 05313053205
ÖNEMLİ DUYURU: Üniversitemiz Mütevelli Heyeti Kararıyla; Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde eğitim alan katılımcıların, eğitim başlamadan önce bildirmek koşuluyla ve eğitime katılmaması halinde eğitim ücretinin %10’u kesilerek iade yapılacaktır. Eğitimin başlamasından sonra hiç bir suretle eğitim ücreti iadesi yapılmamaktadır. Önemle duyurulur.
Yorum Bulunmuyor!