PAZARLAMA PSİKOLOJİSİ VE NÖROPAZARLAMA EĞİTİMİ
Eğitimin Amacı:
Program tüketicilerin zihinsel süreçlerini anlayarak daha etkili pazarlama ve iletişim stratejileri oluşturmaları amacıyla, konuları hem teorik bakış açısıyla hem de uygulamalı olarak göstererek katılımcılara öğretmeyi hedeflemektedir.
Eğitimin Hedefleri:
Bu dersi tamamlayan öğrenciler aşağıdaki soruların cevaplarını bulacaktır:
• Beyin nasıl çalışır? Nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
• Bilişsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasındaki etkisi nedir?
• Nöropazarlama araştırmalarını yürütürken ve raporlarken nelere dikkat etmek gerekiyor?
• Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
• Subliminal reklamcılık bir efsane midir? Nöropazarlamadan farkı nedir?
• Nöropazarlama stratejileri pazarlama iletişimi ve reklam kampanyalarında nasıl uygulanabilir? • Duygusal deneyim tasarımı nedir? Duygulara hitap eden deneyim tasarımları oluşturmanın yolları nelerdir? • Web, mobil, AR/VR, sosyal medya gibi dijital kanallardaki kullanıcı deneyimini iyileştirmenin yolları nelerdir
Eğitim İçeriği:
Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlamaya Giriş |
Subliminal Reklamcılık ve Nöropazarlamada Etik |
Beyin Fizyolojisi & Anatomi |
Nöropazarlama Araştırma Teknikleri |
Bilişsel Süreçler I: Dikkat, Duygu, Motivasyon |
Bilişsel Süreçler II: Hafıza ve Öğrenme |
Bilişsel Süreçler III: Duyular & Algılama, Duyusal Pazarlama |
Tüketici Karar Mekanizmasını Anlama |
Nörostratejik ve Davranışsal Yaklaşımlar |
Dijital Mecralarda Kullanıcı Deneyimini Anlama ve Çözümleme |
Duygusal Deneyim Tasarımı (EX) |
KONUK KATILIMCI |
Genel Değerlendirme & FİNAL |
Sunumlar |
Eğitmen:
SEDA GENÇ
Kurucu & Danışman,
Neuro-marNeurons Inc. Türkiye & Ortadoğu Temsilcisi
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.
Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere eğitim ve danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. 2017’den bu yana da dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’ın Türkiye ve Ortadoğu temsilciliğini yapmaktadır. Harvard Business Review Türkiye yazarıdır.
2020 Stevie® Awards’da Bilimde İnovasyon kategorisinde Altın Stevie® ödülünü kazanarak Türkiye’ye nöropazarlama alanında ilk uluslararası ödülü getirmiştir.
2021 Stevie® Awards Women in Business ödüllerinde “Yılın Kadın Solo Girişimcisi” kategorisinde Gümüş Stevie® ödülünü kazanmıştır.
2022’de Stevie® Awards tarafından “Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın En İyi Kadın Girişimcisi” Altın Stevie® ödülüne layık görülmüştür.
Eğitim Tarihi:
7-8 ve 14-15 Aralık 2024 Cumartesi-Pazar
Eğitim Süresi:
12 Saat
Eğitim Ücreti:
6500 TL (KDV DAHİL)
Eğitim Yeri:
Online Eğitim
ÖNEMLİ: Ödeme yapmadan önce kontenjan durumu kontrol etmek için 0531 305 32 05 numaralı telefonu arayabilirsiniz.
Ayrıntılı Bilgi İçin : 0531 305 32 05
ÖNEMLİ UYARI :
1. Üniversitemiz Mütevelli Heyeti Kararıyla; Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde eğitim alan katılımcıların, eğitim başlamadan önce bildirmek koşuluyla ve eğitime katılmaması halinde eğitim ücretinin %10’u kesilerek iade yapılacaktır. Eğitimin başlamasından sonra hiç bir suretle eğitim ücreti iadesi yapılmamaktadır.
2. Üniversite eğitimleri başka bir tarihe erteleyebilme ve iptal edebilme hakkına sahiptir. Önemle duyurulur.
3. Eğitime katılan tüm katılımcılarımız şu hususlara uyacağını peşinen kabul eder;
“6098 Sayılı Türk Borçlar Kanunu ve 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri uyarınca; bu eğitimde kullanılan her türlü ses/ses kaydı, görüntü/görüntü kaydı, her türlü yazı içeren bilgi ve belge, slayt ve sunumlar ve her tür fikri mülkiyet hakkı, eğitimi veren eğitimciye aittir, yalnızca eğitimci tarafından veya eğitimcinin izni ile kullanılmaktadır ve telif hakları kapsamındadır. Bunlar herhangi bir şekilde izinsiz kayda alınamaz, kopyalanamaz, üzerlerinde değişiklik yapılamaz, kiralanamaz, ödünç verilemez, iletilemez ve yayınlanamaz. Bu eğitimde sağlanan her türlü ses, görüntü, yazı içeren hiçbir bilgi ve belge satılamaz veya herhangi bir kâr amacıyla dağıtılamaz. Başka kurum ya da kuruluşlarca dokümanlarında yayınlanamaz.”
Kurs Özellikleri
- Ders 0
- Sınav 0
- Süre 12 saat
- Yetenek Seviyesi Tüm seviyeler
- Dil Türkçe
- Öğrenciler 0
- Değerlendirmeler Evet